תשלום מאובטח

אבטחה וביטחון מעל לכל
אחת התמחויות של חברת הסליקה שלנו “יעד סליקה” הינה אבטחת מידע והצפנת נתונים, נושא זה מורגש היטב במערכות הסליקה. אנו החברה היחידה אשר מספקת שירות חתימה דיגיטלית על גבי הפרמטרים המוחזרים מהשרתים שלנו ובכך מאפשרים לוודא שלא שונו בדרך. (במיוחד בעבודה עם דפי תשלום חיצוניים). המערכות שלנו נבדוק בצורה יומית לאיתור פרצות אבטחה עוד לפני שנוצלו וכל הפעולות במערכת מנותרות ומגובות בזמן אמת.

אבטחת מידע

פרטיות
הפרטיות שלך חשובה לנו מאוד.
על מנת להבין טוב יותר איזה מידע אנו אוספים ומהו השימוש שאנו עושים במידע זה, אנא קרא את מדיניות הפרטיות המפורטת להלן. מדיניות הפרטיות כתובה בלשון זכר אולם היא מיועדת כמובן גם לנשים. בעצם השימוש באתר אתה מסכים ומאשר את מדיניות הפרטיות ואת תנאי השימוש.

א. הפרטים האישיים שנמסרו בעת ההזמנה, כמו גם פרטי רכישות עתידיות או כל מידע אחר, יישמרו במאגר המידע של “collegien”. “collegien” לא תעביר את פרטיך האישיים לאף גורם.
למרות שעל פי חוק אינך חייב למסור לנו את פרטיך האישיים, לא נוכל לטפל בהזמנתך אם לא נקבל אותם.
ב. “collegien” תהיה רשאית לשלוח אליך דואר אלקטרוני, לפנות אליך בכתב או בע”פ בכל מידע בדבר מבצעים, חידושים באתר וכיו”ב. אם אינך מעוניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בהערות בעת ההזמנה.
ג. “collegien” תהא רשאית לעשות שימוש בפרטים שתמסור לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לגורמים אחרים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אליך אישית ולא יזהו אותך.
ד. “collegien” מקדישה משאבים ונוקטת אמצעי אבטחה למניעת חדירה לחנות המקוונת “collegien” ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים.
עם זאת, לא ניתן להבטיח את שמירת פרטיותך מפני שימוש בזדון וחדירות מצד גורמים שאינם מורשים, או לשלול שיבושים באופן מוחלט.
ה. אנחנו לא  נעשה שימוש מסחרי במידע שלך ולעולם לא נעבירו לאף צד שלישי לשם תקשורת שיווקית מולו.
על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד “collegien” ו/או שלוחה ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

עוגיות Cookies
” עוגיות” הינן קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על ידי השרת של “החנות המקוונת של collegien”, באמצעות הדפדפן שלך, על הכונן הקשיח של המחשב בו אתה משתמש. העוגיות אינן מכילות מידע שמזהה אותך באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שתסרב לקבל אותן. אנו משתמשים בעוגיות כדי לפקח ולנתח נתונים על התנועה באתר, לזכור ולנתח פריטים או שירותים שרכש המשתמש וכדי לשמור את העדפות המשתמש לשימוש עתידי באתר.

בכל שאלה או בקשה הקשורה לסוגיות פרטיות ומדיניות פרטיות זו, אנא אל תהססו ליצור עמנו קשר:
info@myfavs.co.il

איזה כיף שהגעת אלינו!

נשמח להזמין אותך להצטרף למועדון הלקוחות שלנו ולקבל 10% לרכישה הקרובה שלך.

הצטרפות למועדון מהווה אישור לקבלת מיילים שיווקים. מבטיחים לא להציף ולשלוח רק מידי פעם כשיש מבצעים, הטבות למועדון, הגעת קולקציות חדשות או אירועים מיוחדים.